ALGEMENE LEDENVERGADERING 9 OKTOBER aanvang 20:00 uur

Beste ouders/verzorgers en leden,

Graag nodigen we jullie allemaal uit op maandagavond 9 oktober voor de Algemene ledenvergadering.
Naast een terugkoppeling en het afleggen van (financiele)verantwoording over het vorig seizoen, gaan we vooral met jullie in op de doelen voor het nieuwe seizoen en kijken we ook verder vooruit naar de toekomst van onze vereniging.

Vragen die we daarbij o.a. hebben zijn:
Wat willen we hebben bereikt in 2020?
Hoe gaan we dat de aankomende jaren SAMEN realiseren? Deze vragen hebben we met vrijwilligers en het bestuur besproken en opgenomen in een visiedocument. Het is dus niet alleen een vergadering waarin wij als bestuur aan het woord zijn maar vooral van jullie  willen weten waar we als vereniging naar toe moeten werken. We nemen graag jullie inbreng van die avond mee!
Kortom het wordt een boeiende vergadering waar je mening telt!

Als dit je aanspreekt en je ons wilt helpen The Jumpers verder te ontwikkelen ben je van harte welkom om een van de boeiende vrijwilligers/bestuursfuncties te gaan vervullen. Dat kan al vanaf je 18e jaar. We vinden het namelijk belangrijk dat jonge (kader)leden meewerken aan het realiseren van onze gezamenlijke doelen! Heb je daarvoor interesse of wil je meer informatie? Kom dan op een dinsdagavond bij een van de bestuursleden langs. We zijn vanaf half zeven in the Jump-inn.

Tot maandagavond 9 oktober de koffie en thee staan klaar vanaf 19:30 uur!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van HBV The Jumpers